senbanabaksana Merhaba güzel anneler oğlum için temiz astronot arıyorum birkaç uygulamaya baktım ama gozume ilismedi satmak isteyen var mı aranizda ?
senbanabaksana Birtane buldum çok ta beğendim hiç giydirmemis ama anne bulamamış evde öyle üzüldüm ki 😅
tatlibiranneo senbanabaksana merhaba bende oğluma aldım kod ile çokta uyguna geldi 300 tl idi kod ile 200 e aldım şuan sizin için baktım ama bedeni kalmamış 😕
senbanabaksana Bir çok postumda olduğu gibi buna da cevap gelmediği için kendimle konuşmayı yeğliyorum :)
senbanabaksana kuzeyyildizi_ teşekkür ederim canım üstte kalsın yazıldığında post öne mi cekiliyor nasıl bir etkisi var ?
senbanabaksana Oğlum 15 aylık ama ben önümüzdeki yıl da giyebilmesi için 2 yaş almak istiyorum buralarda kış bitti sayılır
Irmakmelegim senbanabaksana astronot mont bence 2 yaş için gereksiz bnce nrml mont daha rahat eder kzimda benim 17.5 aylık seneye için halası almanyadan mesela 2 3 yaş mont getirdi gayet ii polae guzel🙏astronot montla çok rahat edemiyorlar
kuzeyyildizi_ senbanabaksana evet canım yani gonderiye ne kdr çok yorum yapılırsa o kadr önde durur ne yazıldığını önemi yok
kuzeyyildizi_ senbanabaksana evet canım yani gonderiye ne kdr çok yorum yapılırsa o kadr önde durur ne yazıldığını önemi yok
senbanabaksana tatlibiranneo aa çok iyi almışsınız güle güle kullansın inşallah benim için zahmet edip bakmanıza da ayrı teşekkür ederim ❣️
tatlibiranneo senbanabaksana şuan e bebekte var 2 yaş 250 tl indirimde aynı tulum hepsi buradada 400 tl
Baby00 tatlibiranneo evet ben daha iki gün önce aldim 2 yaş 250 tl cidden baya güzel sıcacık tutuyor👍
tatlibiranneo Baby00 bebeğiniz kaç aylık acaba ben e bebekte bir türlü beden tutturamıyorum ya her oğlum 19 aylık ¾ yaş alıyorum o bile küçük geliyor 🤷🏻♀️
Baby00 tatlibiranneo bende deneyip aldım 11 aylık 1 yas denedim boyu kisa oldu 2 yaş aldım bende biraz bol ama olsun seneyede giyer artık 😀