Bebegimm1 -Eraymoms- tırnaklarını güzelce kesin eldiven takmak uzun süre iyi değil dışarı çok soğuk olduğunda takarsınız
papatyam-34 -Eraymoms- Bizim de evimiz sıcak oluyor ben o yüzden takmadım sadece banyo sonrası taktım oda üşümesin kafası ısınsın diye sonuçta sudan çıkıyor 😂belki soğuğu daha çabuk hisseder kafası diye taktım ☺️
-Eraymoms- papatyam-34 sağlık ocağındaki hemşire dün bana bebişler en çok kafasından üşüyor dedi takalim da üşütmesinler 😅
Minel-inannesi -Eraymoms- tirnaklari daha yenidogan dugu icin bükük olur yada kendiliginden kirilip kopar,kendine zarar veremez ama bu pilli torpuler var onlardan kullanabilirsin can yakmadan kisaltiyo tirnaklarini
Minel-inannesi -Eraymoms- kesinlikle cok ise yarıyor ben onu almasaymişim bebenin tırnağını kesemezmişim tırnak makasiyla