Kadir26 Nişan elbisemi satmak istiyorum sadece 1 defa giyildi. Tesettüre girdiğim için kullanamıcam bir daha.
minikoglummmmm Kadir26 çok güzel elbisen canım bende tesettüre girdim bunu kapattıra bilirsin bunu satmaya satsan ucuz satarsın bundan almaya kalksan pahalı alırsın bendede var kapattıracam oğlumun sünet düğününde giyecem
Kadir26 minikoglummmmm arkası ve önü açık kapattırırsam çok hoş durmaz diye düşünüyorum kapattırsamda giyebilceğim bi yakınımın düğünü nişanı falanda yok 2 yıldır dolapta duruyo öylece elden çıkarıyım dedim 😏bakalım nasip
minikoglummmmm Kadir26 benimkide böyle ama tüleri var benimkinin güzel kapandı bakalım oğlumun sünet düğününde giyecem