Sedaekrem kizim 8 aylikken ek gidaya gecti. O zamana kadar da sadece anne sutu icti. Ben de zorlamadim. 8. Ay doktor kontrolunde doktor kan tahlili yapti demir ve cinko dusuk cikti (ek gida almadigi icin demir dusuk cikti) bol bol et yedirin dedi. Kizim ek gidaya basladiginda her yemegine et koydum tavuk balik Allah verdiyse hepsini yedirdim. 11. Ayda tekrar kontrole gittik . Kan tahlili yapilmadi ama gelisimi yasitlarinin ustunde bulundu. Demir ilacini ve cinko yu kesebilirsin dedi. Ama d vitaminini 1.5 yasina kadar kullanmalisin demisti. Suan 12 ayligiz. Anne sutu almaya devam ediyor ek gida disinda…