Merhaba sevgili anneler
Oğlum 12ay 11gunluk, gece beslenmesini kesmedim o yüzden gece bezi baya dolu oluyor ama gündüzleri çisi yada kakasi geldiğinde sinyaller veriuor bezden istemiyor yani zorla bagliyorum. Her bezini actigimdada cis cis diyorum cisini yapıyor.
Eğitim için ne gibi sinyaller gerekli? Siz nasıl basladiniz? Bugün şok tan lazimlik aldım iyice heves ettim