Bebeğim 47 günlük. Sabah dokuzda uyandık. Şimdi saat 2 buçuk bu saate kadar dogru düzgün uyumadı. Butün günum boyle geçiyor ne eve ne kendime bakabiliyorum. Kucağimdan indirdiğim an uyaniyor. Doktor açtır dedi. Emzirdikten sonra 3 4 olcekte mama veriyorum. Fışkıra fışkira kusuyor. Anlamiyorum bu ilk aylar hep uyur demişlerdi doğduğundan beri uyumuyor😓