Edda112 hemsireanne112 bende paramedigim ambulansta çalışıyorum kadroluyum ☺️ Erzurum’a tayininiz çıkmış sanırım. Nasılsınız memnun musunuz? Eş durumu tayini olayını soracaktım size ama siz özel hastanedesiniz sanırım ☺️