Merhabalar arkadaşlar daha 3 günlük lohusayim bebeğimi sürekli emziriyorum fakat bugün göğüs ucu sızlamam başladı emzirirken o kadar canım acıyor ki en kısa sürede iyi gelecek olan ne var ağrı felaket yapıyor bazen emerken çekmek zorunda kalıyorm acısı yüzünden dayanamiyorm