Ffak benim ilk gebeliğimde regl ağrısı sancısı gibi olmuştu ama biraz farklı akıntıda olmuştu yani su gibi akıntı oluyodu aha adet oldum diyodum gidiyodum bakıyodum bişey yok sonra test yaptım hamile olduğumu öğrendim. Doğumdan sonra ki regllerimde hiç ağrı sancı çekmedim normal doğum yaptığım için sanırım regller ağrısız sancısız geçiyordu ama şimdi tekrar ağrı sancı ve akıntı olunca şüphelenmedim değil bakalım bekliyorum yarını