ikitosbikannesi gözünüz aydın sağlıkla gelsin minik, size de kolaylıklar diliyorum🌸 arkadaşım bebeği 13 aylıkken 2.bebeğine hamile kalmıştı ve doğuma bir aya kalana kadar ilk çocuğunu emzirmeye devam etmişti. Hatta biz emdiği için doğacak bebeğimi baya küçük bekliyorduk yine iyi dogdu demişti. 3100gram dogdu ikinci bebeği. Size doktor kesmenizi söylediyse vardır bir bildiği belki hamileliğinize doğacak bebeğinize sıkıntı yapcaktır o yüzden nasıl kesebilirsiniz bilmiyorum ama kolaylıklar diliyorum inşallah zorlanmadan halledebilirsiniz🙏❤️