Bebeğim şuan 3.5 aylık oldu sezeryan olunca canımın acısından ve. Narkoz etkisinden bebekle ilgilenemedim memeyide kavrayamadı zaten ucu olmadığı ve içine kaçtığı için bu süreçte bir de annem kaynanam ve eşim bebeği her emzirmeye çalıştığında başıma dikildiler kaynanam sürekli memeyi tutturmaya çalıştı zaten stres altında olan ben iyice strese girdim… 1 aydan fazla uğraştım silikon uçla denedim şırıngayla denedim kaşık biberonla denedim ama yapamadım çok yoruldum baktım bebeğim memeyi hiç istemiyor ağlama krizine giriyor ben de sağıp biberonla vermeye başladım artık tamamen bu şekilde besliyorum. Memeye dönme ihtimali var mıdır benim gibi bu çileyi çeken var mı çok yorucu biberon yıka pompayı yıka çok yoruldum artık emmeye başladı 5 yaşına kadar emziririm herhalde emzirme videosu falan görünce çok üzülüyorum yeterli bağı kuramıyprum gibi geliyor…