Sehirdegeceyarisi Merhabalar. Ben oğlumu 1 aylıkken sünnet ettirdim. Şu anda 6 aylık hala dediğiniz gibi bizde de. Ama doktorumuz bunun sorun olmadığını, oranin yağlı ve biraz da kilolu olmasından kaynaklı olduğunu, zamanla geçeceğini söyledi. Artı dokunmamam gerektiğini belirtti. Bezini değiştirirken çok olmamak kaydıyla çıkarıp orayı temizliyorum. Diğer türlü dokunmuyorum.