Gecen sene yani oglum 6 aylikken kpss ye calisiyordum vebhu yuzden bakici tutmustuk bakicida surekli televizyon izletiyormus hakkimi zerre helal etmiyorum neyse tayinciyiz ve tanidik kimse yok cevremizde gidip geldigiz sadece hir aile var ve cocuklarin tv izletiyorlar kapatta diyemiyorum gitmemezlikt3 yapamam oglumun başka akrani yok son uzun yolculuklarda malesef ki bende acmak zorunda kaliyorum bu rahatligimdan degil kesinlikle durmuyor 3 ay once ve daha 2 gun evvelde havale gecirdi hastanede de ayni sekilde durmuyor yine izletmek zorunda kaldim normal sartlarda kitap okur sarkilar soyleriz.. goz temasimiz iyi ismine seslenince baak ne varmis burada deyince merakindan bakar baska turlu nadirdir isaret parmagini son 1 hafta falan oluyor kullanali ama aktif olarak degil cani isteyince hahaha baba dede ham atti der ve anlamsiz kelimeler cikarmaya çalışır kula yapar tek basina pazzl yapar kitaplarini geririr hadi okuyalim diye ayakkabisini giymeye calisir benim ayakkabimi getirir cikalim diye ama ismine bakmamasi her cagirdigimde ve komutlarımi almamasi cok korkutuyor oglum 21 aylik olacak getir dedigimde vermek istemedigi bir sey ise saklar ve kaçar