emremine99 deterjan green clean kullanıyorum. Yumuşatıcıya gerek duymuyorum ama birlikte satılıyordu aynı markanın yumuşatıcısını da almıştım. İçeriği temiz. Yorumlarda yumuşatıcı kimyasal içeriyor diye kullanmayan annelerimiz varmış ama granül sabunların bir çoğu da kimyasal içerikli belirtmek isterim