Kızlar Allah korusun ya biz gece uyurken çocuk havale geçirirse, çok korkuyorum ya duymazsam diye. Nolur o zaman. Gecen hafta kızımın ateşi sabaha karşı ölçtüm 40 dı, hiç hali yoktu öyle korktum ki ya bişy olduysa diye, hemen ilaç içirdim, Bn de giyindim hastaneye gittim. Yolda ateşi düşmüş tabi hastanede 36. 6 çıktı. Dr baktı iyi şuan ateşi dedi antibiyotik yazdı yine de. Havale geçirmişmidir dedim her çocuk havale geçirir 1 defa da olsa vs söyledi bşyler eve yolladı. Bişy olcak diye korkuyorum bende artık, uyuduğumuzda duymazsak, Allah korusun gerçekten hep aklımda bu soru var.