Merhaba oğlum 25 aylık olmak üzere. İki gözümün korneasını de emerken çizdiği için artık sütten kesmek zorunda kaldım. Çünkü emerken devamlı yüzüme vuruyor oyun yapıyor öyle de gözlerimi çizdi. Dün akşam başladık bugün ilk uykusunu memesiz yaptı masal okudum uyudu ama o zoruma gidiyor ki sanki beni sütten kesmişler gibi 😭 sanki artık büyümüş benden kopmuş gibi hissediyorum 😭 dayanamayıp vericem diye korkuyorum eşim de saçmalama daha beter mi etsin gözlerini diyor zaten hiç anlamıyor ağlamamı 😭 size de böyle oldu mu çok zoruma gitti kesilmesi 😪