ZhraCelik Galiba takıntı rahatsızlığı oluyordu değil mi? Adını tam çıkaramadım ama bende de vardı. Herkeste farklı şeyler oluyor. Çocuklarda nasıl bilmiyorum. Bazı şeylere içten içe takık oluyorsun, beynin onu yapmadığında sanki seni strese itiyor benim öyleydi kalbim çarpardı. Benimkiler daha farklı şeyler göz kırpma, adım atarken aynı adımlar, sayıları birleştirme, toplama, harfleri ünlü, ünsüz ayırma vs.. Ben zamanında ilaç kullanmıştım hap şeklinde.. Ama en önemlisi içinde bitirmek onu. Yapmadığında herhangi bir şeyin olmadığına kendini ikna etmek. Eğer aynı obsesif rahatsızlığından bahsediyorsak bir nevi takıntı