Asenam16 Bzhfhd idrar yolu enfeksiyonu için çok kullandım ben. Bişy olmadı. Zaten Dr a emzirdiğimi söylüyorum ilaç yazarken ona göre yazıo.
Parkays Bzhfhd antibiyotigin seviyeleri var. Bunu doktorum soylemisti. Diyelim 1-5 arasi… Ben sana 1-2 seviyesinde antibiyotik veriyorum. Rahatlikla emzirebilirsin demisti. Doktorunuza emzirdiginizi soyleyin. Ona gore veriyor zaten. Endiselenmeyin 👍
Asenam16 Bzhfhd kızım doğduğundan beri 2 ayda 1 enfeksiyon oluyorum öyle diyim. Kurtulamadım gitti Bi türlü. 2 aylıkken de kullandım 4 5 aylıkta da 10 aylıkta da şuan 1 yaşında. Dr a söylediysen emzirdiğini sıkıntı olmaz bence.
Bzhfhd Asenam16 tesekkurler bu arada idrar yolu enfeksiyonu icin suyla cok yıkamayin ozellikle dusta ,krem vs de kullanmayin ve tatlıyi kesmeniz lazim doktordan oyle duymustum