Minaaysel15 Dumanesma geçmiş olsun cnm doktor bana dedi anne karnında oluşmuş diye canım çok şükür bişy çıkmamış bende o diğer testlerii yapma bebeğin daha Fazla radyasyona maruz kalmasın
Minaaysel15 Dumanesma geçmiş olsun cnm doktor bana dedi anne karnında oluşmuş diye canım çok şükür bişy çıkmamış bende o diğer testlerii yapma bebeğin daha Fazla radyasyona maruz kalmasın
Emreersavas Minaaysel15 merhaba yazınıza denk geldim. Devamında sorun yaşadınız mı? Neler oldu? Oğlumdada böbrek genişlemesi ve taş var. Şuna beklemedeyiz.