Sibellettoooo berosunannesi yok valla tuvalete gitmeye fırsat vermiyor minnoşum değil ki ütülü kıyafet 😁
Minigim38 berosunannesi hastane çantası hazırlarken ütüledim😀3 aylik olacağız tuvalete gidebildiğime şükrediyorum
berosunannesi Sibellettoooo ben de aynı şekildeyim ama bi yandan da kafama takıyorum bir sey olmaz herhalde dimi zaten ayrı yıkanıyor özel deterjanıyla vs falan ama ütüye cidden zamanım yok 😔
Nazlican berosunannesi 1 yasında oğlum, doğdugu günden beri ütülerim. Ütü en hassas noktam, çamasırdan, çarşafa ütülerim🤣
berosunannesi Nazlican hey maşallah 🤩 ben 2 aylık bebekle elendim… annem 40 ı çıkana kadar burdaydı o hallediyordu ama gidince mahvoldum lavaboya zor gidiyorum valla 😓
Nazlican berosunannesi Bilmiyorum bende hep ütü var belki ondan, gece pijaması, atlet, aklınıza ne gelirse ütülerim 🤣 Aslında yorucu ama azaltamadım gitti😑
Aynur60 berosunannesi valla öyle annelerimiz iyiki var bende o şekildeydim benim kızımda kolikdi hiç bırakamıyorum valla eşiöin işten gelmesini beklediğim oldu tuvalete gidebilmek için çok zorlanmıştım yapamayacağımı düşünüyodum ama şimdi daha rahatım çok şükür
Minigim38 berosunannesi aynen ya neden böyle oluyor anlamadım sürekli kucak ve meme istiyor ağzında çıkınca ağlıyor emzik kabul etmiyor
Ecemilay berosunannesi yok valla hiç öyle bir vaktim olmuyor kolik bebekle ütü yapan anneye plaket versinler
berosunannesi Ecemilay alın benden de o kadar😓 bir yandan da huzursuz oldum sizlere de sormak istedim😔🙏🏻
[silindi] Ecemilay plaketi alayım o zmn 3 yıl 3 ay ve 9.5 aylık iki bebeğim var digdugundan beri ütülenir , gurbetteyim haftada bigun dışarı çıkıyoruz geri kalan zamanda işlerimi yaparim gece gündüz
mhdmraa berosunannesi valla dogum yapmadan once utulemiştim ondan sonra hiç ütülemedim bazen ağız mendillerini utülüyordum onu da biraktim vaktim olmuyor 😁
berosunannesi mhdmraa yaa ben tekim sanıyordum çok sağolun😀 çünkü kolik bebek asla tuvalete bile zor gidiyorum akşam eşim gelince de yemek falan tekrar cocukla uğras derken pilim bitiyor
Boraninannesii berosunannesi ütülüyorum bebeğim neredeyse 4 aylık ama bazen fırsatım olmayınca çok nadiren sadece ağız mendillerini yakalarını müslinlerini ütülüyorum yani ağzına götürdüğü şeyleri ama genel olarak bütün herşeyini ütülüyorum
damla- berosunannesi tabiki de şart değil. Sadece ütü isteyen kıyafetleri (gömlek, pantolon, sweatshirt) ütülüyorum
Glrmila berosunannesi en son utusunu 2 aylikken yaptim. Cok elzem olanlari ihtiyac halinde ütülüyorum..kizim 1 yaşında Allaha cok şükür bir yerimiz eksilmedi utusuz diye zsten gunde 5 kere ust degisiyoruz ek gidadan dolayı nasıl yetiselik M
berosunannesi Minigim38 benimki de öyle ya yemek isini nasıl yapıyorsun ben başından ayrılamıyorum tüm gün😂
Ucansupurge berosunannesi 4. Ay atağına kadar herşeyin utuledim. 4. Ayda aklını yitirmiş gibiydim hiç bir işe yetişemedim. Kurutma makinesi aldık o zamandan beri utulemiyorum zaten yüksek sıcaklıkta kuruyor
Ysmndnz_ berosunannesi valla sadece doğmadan önce akıp yıkayıp ütüleyip koklayıp sevip dolabına dizebilmiştim. 😄 Şuan yıka fırlat dolaba mod bu yani 😂 cidden duş almak istiyorum rahat rahat duşa giremiyorum bebeğimde benimle geliyor duş alırken banyoya ki ütü nerdeeee