katmerliana emine hanım merhabalar bende nurse harveys’in gaz damlasını kullanıyorum kızımda isilik tarzında şeyler var suratında vücudunda ama doktorumuz konak dedi , kortizonlu ilaç kullandık gecti şimdi gene başladı , acaba dediğiniz olabilir mi çünkü kızımın vücudundakiler konak tarzında değil isilik tarzında doktorumuza bu gaz ilacını kullandığımızı söylemiştim, yan etki falan yapar dememişti ya da ondan demedi , kızıma yan etki yapmış olabilir