Zuleyhadere gece sadece bir kez uyanıyor. Dokuz on gibi yatıyor, sabah dört gibi falan uyanıyor bı vizildaniyor hemen emzigini verip koşup 90 CC mama yapıp icirip gazını çıkarıyorum tekrar uyuyor sabah da yedi sekiz gibi uyanıyor. Bu saatler mamayı en son kaçta yedigine göre degisiyor. Mesela en son yedi bucukda yediyse gece iki gibi uyanıyor, geç yediyse dört gibi falan. Normal Aptamil kullanıyorum doğduğundan beri doyuyor ve uyuyor. Gün içinde de elimden geldiğince emziriyorum anne sütünden mahrum kalmasın diye doymazsa üzerine yine mama veriyorum çünkü aç olunca acayip acı acı bağırıp ağlıyor