isilay83 4 aylık oğlum sütümü içmiyor eskisi gibi red ediyor bu ay 400 gram almış doktorumuz begenmedi ne yapmalıyım? Çıldırmak üzereyim
Deniz2463 isilay83 oğlum 3 aylık bizdede oldu bir hafta sürdü meme reddi ama sonra düzeldi atak dönemidir diye düşünüyorum ısrar edin sonunda emecektir
Hshsjshs isilay83 tam o aylarda oluyo redediyo ama geciyo siz pes etmeyin ayakta emzirin gezinerek emzirin sarki soyleyin zamanla gecer red ediyo diyo birakmayin Allah yardim etsin