Zinnire biz 20 ile yattık. Gece hiç uyumadan emzirdiğim, kilo kaybı olmamasına rağmen sarılık olduk. 2 gece yattık 11 ile çıktık. Sonra 14 e yükseldi anne sütü sarılıpı çıktı tahlillerden sonra. 35 günlüktük 10 a düştü 2. Ay kontrolünde kalmamıştı hiç bişey. Bol bol emzirin. Şekerli su sarı tülbent ışık açık uyuma vs tırı vırı. Bizzat tecrübe ettim. Emzirmekten başka hiç çaresi yok.