Mrb anneler , kızım 25 aylık doğduğundan beri park yatağında yatıyor fakat artık park yatak ona küçük gelmeye başladı sanki , rahat edemiyor gibi geliyor bana geceleri özellikle 😕 yatak önerisi istiyorum , kullanıp memnun kalan annelerden 🙏🏼 Bu arada aynı odada yatıyoruz kızımla , o yatağında yatıyor ben yatağımda yatıyorum hala gece çok sık kalktığı için odasını ayırmaya cesaret edemedim henüz 😥🤷🏼♀️