Merhaba Anneler,
Bebeğim 1 aylık. Ama göğüslerim dolu olmasına rağmen göğsümü boşaltamıyot ve tam doymuyor. Doymayınca da çok emzirdikten 5/10 dk sonra ağlıyor. Tekrar emmek istiyor . Ne yapabilirim tam boşaltması için. Böyle bir sorun yaşadınız mı? Sütümü sağıp veriyorum akşam uyutmasam mecburen mama veriyorum . Ama sütüm varken mama vermek istemiyorum