Artemiss_ Kızlar bebeğim 6 günlük. Altını değiştirirken ıslak mendilden üşüyor irkilip ağlıyor. İçim gidiyor. Islak mendili peteğin üzerinde ısıtıp denedim yine de ıslaklığı kalıyor haliyle. Bebek temizleme pamuğu denedim bu sefer de kızardı çok temizlemedi. Tecrübem de yok ilk bebeğim. Siz nasıl yapıyorsunuz taktikler varsa deneyeyim 🥺
Ilosumm Artemiss_ ben ıslak mendili çıkarıp avcumun içinde biraz ısıtıyorum. Öyle poposuna sürüyorum hep
Kuzularinanasi Artemiss_ ilk 4 5 ay ben pamuk kullandim.ilik suya batirip silebilirsiniz pamuk daha guzel temizliyor aslinda
Buuseg Artemiss_ ben ek gıda zamanına kadar hep pamukla silmiştim kaynamış ılık suyla ıslatıp. Bence siz de pamukla silin
Minigim38 Artemiss_ ben ıslak mendili ılık su ile yıkıyorum hafif suyunu sıkıyorum siliyorum ardından peçete ile kuruluyorum pişik olmuyor
halamidagakaldirmislar Artemiss_ lavobada sıcak suyla yıkasan ya da termosta sıcak su bulundurum sıcak sudan geçirsen nasıl olur bende öyle yapıyorum hala çünkü mendilde soğuk olmuyor
Mamaaaaa Pamuk kullansanız bir süre iyi olur aslında,ılık su hazırlayıp pamukla siliyoruz sadece dışarı çıktığımızda ıslak mendil kullanıyorum 21 günlük, 2 3 aya kadar kullanırım pamuk bakalım
Artemiss_ Mamaaaaa pamukta kızardı ben de anlamadım. Belki de ben yapamadım 😭 denicem ılık su ile de çok teşekkür ederm
Artemiss_ Kuzularinanasi evet bende mümkün olduğunca kullanmak istedim pamuğu ama kızarınca korktum belki de o an başka bir şeye kızarmıştır ben de telaş yapmış olabilirm denicem dediğinizi umarım bu sefer irkilmez 🥺
Artemiss_ Buuseg pamukla denedim ama kızardı hafif poposu bir daha denicem kzarma olmazsa öyle yapiyim
nunmasallari Kaynar ya da ılık su bulundurun onunla ıslatın pamuğu çabuk soğudu için avucunuzda bekletin başka işleriniz varsa. Bir de mümkünse temizleme pamuğu ile silmeniz daha faydalı olur
Mamaaaaa Artemiss_ Hassas demekki kıyamam 🥺 yok sen kendini suçlama pamukla hafif hafif al çok kaka olursa yıkarsın poposunu ılık suyla
Mamaaaaa Artemiss_ Benim aldığım ıslak mendil saf su yinede ıslak mendilin yapısı bile değişik geliyor pamuk yumuşacık olduğu için pamuk kullanıyoruz bizimde kızarıyor altı,ileri derece pişik kızarma durumu olmadığı sürece korkma açtıkça bakarsın ilerleme var mı diye zaten
Artemiss_ Minigim38 en pratiği bu geldi bana da. Bazen gece zaman kalmıyor ağlıyor hemen altını almam gerekiyor suya tutmaya bile fırsatım olmuyor az yıkayıp sıkmak pek zaman almaz 🥲teşekkür ederim yorumunuz için
Mamaaaaa Artemiss_ Bizimkide çok çığırırdı hala altını açınca çok çığırıyor ben onu duymamaya çalışıp temizliyorum çünkü ne yapsam da ağlıyor sende sakin kal altını temizle temizleyip kucağına alırsın sakinleşir bizim ilk zaman elimiz ayağımıza dolaşıyordu insan ne yaptığını bilemiyor ama alıştık
haticeyavuzurmanov Artemiss_ pamuk ve ılık su kullanabilirsiniz bebeğim 5 aylık hep pamuk kullandım eğer kaka yaparsa pamuğu bir tık sulu bırakıyorum temizlerken daha iyi temizliyor ve kizartmiyor
_Asilin_Annesi_ Artemiss_ maşrapaya ılık su koy orada ıslatıp sil öyle de olabilir. Benim oğlum bile irkiliyor soğumuş bu anne diyor