Deletedmom_45 Kızlar 11 kullanıyorum parlaklıgı kafasına gore acıp kapatıyo bı ayarda dursun istiyorum olmuyo otomatık ayarlada kapalı neden boyle olur ?
-_-hUysUzvetatlikadin Deletedmom_45 aslında en iyi kullanım şekli o çünkü ortam aydınlığına göre otomatik yapıyor hassas bi şekilde. ayarlara gir ekran parlaklığa girince true tone u kapatabilirsin
-_-hUysUzvetatlikadin Deletedmom_45 telefonu yeni güncelledim bende bir ayar değiştirdiğimde olmuyor kapatıp açıyorum oluyor
Deletedmom_45 -_-hUysUzvetatlikadin true tone kapalı zaten canım ondan nasıl oluyo anlam veremıyorum ben sevemıyorum oyle ya gene oluyo suanda mesela
Deletedmom_45 -_-hUysUzvetatlikadin telefonu kapatıp acayım bende o zaman teşekkürler ınsallah olur 😍
-_-hUysUzvetatlikadin Deletedmom_45 evet ıphone sağlam telefon ama arkadaş hiç bişeyini anlayamıyoruz ki baksana ayar yapmak bile zor 😅 bakalım olur inşallah 😊
Deletedmom_45 -_-hUysUzvetatlikadin gercekten cok zor ya yaptım ama fark olmadı malesef bıde mesaj yazarken seslide klavyeden bazen tuş sesı çak çak dıye yukselıyo ınsallah benım telefonda sorun yoktur 😂🤦🏻♀️
-_-hUysUzvetatlikadin Deletedmom_45 ya varta bence şuan senin telefon benim ki gibi olmuş bi güncelledim tüm herşeyi değişti iPhone un kendi sitesinden bakıp düzelttim ben tek tek
Deletedmom_45 thecamellia o da kapalı yazıyo canım neden oyle oluyo anlam veremıyom bunaralar dahada cogaldı
Deletedmom_45 tatlibiranneo yaa yaptım cok cok teşekkür ediyorum bunun sayesınde telefon düzeldi cok sagol 🫶😍😍😍