Zeynepkapu bende Almanya da yaşıyorum kızım 10 aylık dün doktora gittik d vitamini yazdırdım ve sordum demir için birşey yazmayacak mısınız diye hayır dedi sadece prematüre bebekler için dedi ama etrafımdakiler kendi çocukları için kullanıyor bilemedim ki doktoruma mı uysam yoksa eczaneden gidip alsam mı