Prenssannesi_ Kızlar yeni doğum yaptım 9 günlük lohusayım ilkte vermek istemedim beni reddeder diye emziği ne zaman vermeye başlasam?
UzayliOzge Prenssannesi_ gönül rahatlığıyla verebilirsin biberon meme reddi yapabiliyor o yüzden dikkatli olmalısın o konuda bu arada hayırlı olsun bebişin🥰
Mehy Prenssannesi_ 2 günlüktü verdiğimde iyikide vermişim hayat kurtarıcım oldu atak dönemlerinde çok işime yarıyor onun dışında kullanmıyoruz
tazebiirannee Prenssannesi_ ben 2 gece hastane de kaldım 2.gece verdim tuttu ve hala emzik emiyo 10,5 aylık bende emmesiyle ilgili bi sıkıntı yaşamadım şükür
Mehy Prenssannesi_ meme ucu olmadığı için 20 gün sağarak verdim sütü o dönem dışında bi sorun olmadı,memeye dönünce tekrar bi sıkıntı yaşamadım 4 Ay 15 günlüğüz