Zehraclk oğlumda hem kalbinde delik açıklık vardı hem kalp kapakçığı birbirine yapılık doğduğu için damarlarında daralma ve yetersizlik vardı 6. Ayda kontrole götrdgmzde delik kapanmıştı genelde erkek çocuklarında deliğin olduğunu ve kapancağını söylemişti zaten doktorumuz ama diğerleri tabi devam ediyo bizde 😔