Kızlar oğlumun yanağında bi haftadır geçmeyen bi kızarıklık var böyle kurumuş sekılde doktoruna yazdım krem kullandık ama geçmedi hatta alnında ve diğer yanağındada oldu görseli bi türlü ekleyemedim kuru kalın kızarık bi tabaka düşünün alerji mi egzamamı bi türlü anlamadım doktora götürcem aynı durumu yaşayan var mı bilmiyorum 🤷🏻♀️ gerçi alerjik olsa başka belirtiside olur dimi uff çok korkuyorum gerçi kusmamızda var ama kılo alımı iyi