Merhaba ben bu ay 19 unda regl olacaktım ve erken oldum 15inde oldum ve dün akşamdan beride akıntı yok şuan kesildi normalde 6-7 gün sürerdi reglim 3. Gün bitti korkuyorum bebeğim daha 5 aylık hamile olabilirmiyim yerleşme kanamasından şüpheleniyorum lütfen bilen yaşayan varsa yazabilirmi 🥺