Elimde evolvıa 1 numara mama var 3-4 kez kullandım 6- hazıran 2023 stt satıyorum
Besraesin RP1 mi acaba
Besraesin 1 kg yazmayı unutmuşum
Besraesin yok mu koskaca forum da zıyan olucak mama cevremde de yok bebek
Fatma3460 hayır 1 sadece
Besraesin biz RP1 kullanıyoruz da🥺
Fatma3460 keşke olsaydı da verseydım
Besraesin tşk ederim 🥰🙏
Paket açılınca 1 ayda tüketilmesi gerekmiyor mu