NaimeYilmaz Fikir oldukça güzel. Adres vermek konusunda benim de çekincelerim var ama bu çözülebilir. Şubeden alım sağlanır. Fakat uzun ömürlü olacağını pek sanmıyorum. En azından kütüphane mantığında ilerleyeceğini sanmıyorum. Kitaplar ilk yollanan kişide kalabilir, çok anne yararlansın isterken bir annede kalabilir. Bunu istemem. Yorumlardan anladığım kadarıyla herkes alıcı olarak yaklaşmış. Okuyucular kitaplarını paylaşmayı pek sevmezler. Açıkçası ben de sevmem. Okuduğum kitaplarda alınmış notlar ve altı çizili çok yer bulunur. Eğer bir dönüşüm halinde ilerletmeyi başarırsak yine tamam ama dediğim gibi bir kişinin elinde kalıp bunun takibini yapmak da zor olacağı için beni düşündürüyor. Bunu ayrı bir şartlı katılımla yapabilirsiniz, bu uygulamaya katılmak için ücretli bir şartınız olsun. Depozito gibi. Herkes gönderdiği kişiyi ve gönderdiği kitabı takip etmeli. Kitap elden ele dolaşırsa ne ala, dolaşmaz ize depozitosu yanar. Uygulamadan ayrılmak istediğinde de ücreti iade edilir. Tabii bilemiyorum bu ücret nereye nasıl gider, böyle bir şey yasal mı fikrim yok.