HonKiPonKiDoNiNo PTT kargoda sadece kitap gönderimi olunca fiyat baya uygun oluyor. Güncel fiyatı bilmiyorum ama bulursam yazarım.
PTT kargonun sitesinde yazıyor bu. Ben 3 TL’ye gönderiyordum 4 - 5 yıl öncesinde :) yine de bence çok iyi fiyatlar.
"Şirketimizce kitap okuma alışkanlığının geliştirilmesi, eğitim ve kültür alanındaki gelişmelere katkı sağlanması amacıyla, ticari olup olmamasına bakılmaksızın muhteviyatında kitap, dergi, mecmua, gazete, fotokopi ile çoğaltılmış ve diğer yayın materyalleri bulunan tüm gönderiler için 0-250 gr 5,00 TL, 251-500 gr 7,00 TL, 501-1000 gr 9,00 TL,
1 kg üzerindekilere ise mevcut tarife üzerinden %30 indirim şeklinde uygulanmaktadır."