Gamzosgamzos 2-2.5 yaşında nasıldı? Yani hergünüm çanakkale savaşında cephede savaş veriyorum gibi. Beni 1 sn otururken görürse mutlaka ama mutlaka birşey istiyor, isteyecek birşey bulamazsa kalk deyip bekletiyor. Elindeki şey ayapının dibine düşüyor düştü diye ağlıyor, yemek istiyor, yemek getiriyorum yemicem diye ağlıyor. Suyu önünde duruyor su diye ağlıyor. Üstünü değiştirtmiyor, ayakkabısını giydirtmiyor köşe kapmaca oynuyoruz.. Yani yemin ediyorum valla billa abartmıyorum bunun daha ötesi olamaz diye düşünüyorum artık boşboş bakmaya başladım, birileri soru soruyor hemen anlamıyorum kafamın içinde milyon tane insan aynı anda konuşuyor gibi.. bir de psikolojileri bozulur, aman üzülür, aman aç kalır, aman canı sıkıldı diye kendime dert ediyorum ağzımın içi hep yara… ben çocuk bakmanın bu kadar zor olduğunu bilmiyordum. Canı sağolsun kuzumun, Allahım sağlıklı uzun ömürler versin hepsine, varlıklarına şükürler olsun ama çocuk diğerlerine göre daha mızmız daha zorsa insan kafayı yiyor gerçekten..