Bebeğimin yanakları kızardı geçmiyor diye özele götürdüm kış egzaması dedi atoderm verdi hiç fayda etmedi daha çok kabuk bağladı yayıldı bugün devlete gittim oo enfeksiyon kapmış enfeksiyonlu biri öpmüş ağızdan bulaşmış antibiyotik tedavisi başlıyoruz antibiyotiksiz geçmez dedi kremler verdi doktorun yanından çıktık yaşlı teyze gördü kızmazsan bir şey diyeceğim bebeği pis erkek görmüş senden kaynaklı değil kadın görmemiş pis erkek görmüş dua oku falan dedi eczaneye gittim ilaç alırken gördü mustela kremini önerdi bunu da sür hemen antibiyotik şurup verme çok küçük aynısı yeğenim de oldu yaralı yaralıydı böyle ben bu mustelayı verdim iki güne söndü dedi elimde hem antibiyotik şurup hep antibiyotik krem normal krem bir de mustela oldu bakalım üç gün doktorun yazdığı kremleri deneyeceğim işe yarar ise onlara devam etmeye düşünüyorum yaramaz ise mustela denemeyi de düşünüyorum