Benim kızım 5.5 aylık hem emziriyorum hem de mama veriyorum. Mamayı öğlen saat 1, 5 ve akşam 9da veriyorum. Aralarda hep emziriyorum. Akşam 9′dan ertesi günü mama saatine kadar emziriyorum. Sağıp biberonla vermiyorum. Size de tavsiyem sağmayın, emzirin. Sağmakla, bebeğinizin emmesi eş değer şeyler değil. İstisna bir durumunuz yoksa tabii.