Dünden beri çok kötüyüm grip öksürük halsizlik şimdide üşütuyorum ateşim var galiba .5 aylik bebeğim var emziroyirum diye çok korkuyorum geçer ama maske takıyorum ilaç kullanmak olmaz bide doğal yollarla ne yapsam iyileşirim lütfen yaza bilirmisiniz ilk bura aklıma geldi 😢🤧🙏