Merhaba kızlar oğlum 22 aylık. 13.ayda gece beslenmesini kestim. Bazen aralıksız gece boyu uyuyor bazen 1-2 kez uyanıyor. O uyanmalarında da su içip yatıyor ya da baya çığlık çığlığa ağlıyor ve sakinleştiremiyorum. Gece terörü yüksek ihtimalle ama sakinleştirme konusunda sıkıntı yaşıyorum siz nasıl sakinleştiriyorsunuz?