_Nehirim_ bizde 10 gün çektik öksürük 1 yasında oğlum. Doktoruna yazdığımda öksürüğün kötü birsey olmadığını ilaç kullanılmaya gerek olmadığını söyledi. Bol su, limon, ıhlamur önerdi. Limonu yiyorsa verin eline yesin ben ıhlamur içiremedim ama içerse siz ballı limonlu ıhlamur iyi geliyor