Cansuu1 biz de aynı durumdayız. Mama sandalyesinde bile ayağa kalkıyor hemen. Yerde yedirmeye çalışsam zaten 2 sn poposu yer görmüyor. Ya peşinde dolaşacağım ya da bişeylerle oyalanacak. Ben eline değişik objeler veriyorum onlara dalmışken ne yerse kardır. O kadar özeniyorum ki mama sandalyesinde uslu uslu yiyen çocuklara 😣