Oğlum 3 aylık.İdrar yolu enfeksiyonu ile hastanede yatıyoruz
10.günümüz. Voiding testi çekildi.İdrar kaçağı ve böbrek genişlemesi denildi. Sağ böbrek 8 mm. Konsey toplanıp karar verecekmiş.Bu durumu yaşayan var mı? Hangi durumda ameliyat öneriliyor ? Risk durumu nedir ? Hangi aralıklarla kontrol gerekiyor? Bir de idrar yolu enfeksiyonu tekrarlar mı,bunu nasıl anlayacağiz ?