Bhr28 evet gittik ama ben kışın pek tercih etmem bir daha donduk biraz nisan mayıs güzel olabilir yaz sezonu asla gidilmez 50 derecelere çıkıyo çünkü bence ya bahar yada eylül ekimde gidilmeli çocukla zor olmuyo zaten bi yere gidemiyosunuz otel tatili gibi olduğu için ama dikkat edin plajı olan otel tercih edin iskeleden girilince pek keyif vermez çocukla mercanlar olduğu için genelde iskeleden girilen otel çok