Merhaba bebeğim bugün tam 3 aylık. Diğer aylar meme + mama gidiyorduk 900 gram 1 kilo falan alıyordu. Bu ay 400 500 gram arası almış sadece mama içiyor 1 aydır memeyi bıraktı. Birde baş çevresi 39 ama internetten persentil tablosuna bakınca gelişim geriliği çıkıyor , uygulamada normal çıkıyo anlamadım. Kilo alımı ve baş çevresi normal mi 🥺