Minik19 Slm kızlar 8 aylık bebeğim var . Ek gıdalarla aramızda iyi şükür 🙏 fakat uyuttuktan bir süre sonra ağlayarak tekrar uyanıyor. Emzirip yatırıyorum yarım saat sonra birdaha ve bu böyle sabah 6,5 a kadar devam ediyor sonra güne başlıyoruz . Başka herhangi bir sıkıntısı olmadığı için aç olduğunu düşünüyorum . Bir gece pirinç unu ve pekmez yapıp içirdim biberonla 4 saat deliksiz uyudu yavrum 😍🙏🙏 önerebileceğinz şunu yapsan daha iyi olur diyebileceğiniz bişey var mı ?
Cicegiburnundaanne Minik19 gece asla yemiyor benim kizim illa emecek oylede doymuyor galiba aylardr geceleri kirk kere uyanip emziriyorum 10 ayligiz ama 2 -3aydr bu sekilde.neyapacagimida blmiyorum
MiraveEla Minik19 pirinc ununu nasil iciyorsunuz acaba benim kızım da cok sık uyanıyor sanırım dislerden
MiraveEla Minik19 pirinc ununu nasil iciyorsunuz acaba benim kızım da cok sık uyanıyor sanırım dislerden@
Minik19 Cicegiburnundaanne ama o şekilde biz de uyumuyoruz ve gündüzleri çok verimsiz geçiyor 😢😢 bunun bi çaresi olmalı 😥😥 normal değil bu durum
Minik19 MiraveEla kıvamını biraz cıvık yapıyorum pişrikten sonra içine pekmez ekliyorum 1-2 gece içti ama artık onu da içmiyor sürekli emmek istiyor 😅 tükendim artık 😢😢😢
Minik19 bebitos büyük boy cevzeye yarısından fazla su ve 2 tatlı kaşığı kadr pirinç unu koyuyorum. Biberonun ucunu da deldik bu arada 🤭