Mehmetkayra Bebeğim 9 aylık hastalığa yakalandı ve emmek istemiyor doktor ağızda çıkmamış dedi ama ısırıyor ve istemiyor bu durumu yaşayan varmı daha sonra geçiyor mu emmeye devam ediyorlarmı bilgisi olan varmı hiç bir şey yemiyor su bile içmiyor