Merhaba aynı durum bende de var kızım 7.5 aylık bizde evde terliksiz geziyoruz uyuduğunda çıt cıkartmıyoruz resmen. Yemek/temizlik falan uyuduğunda yapamıyorum mutfağı kapatıp sessiz sessiz yapmaya çalısıyorm ama illaki tıkırtı oluyor daha diğer odadan bazen duyuyor 🫠 baskasına gittiğimizde de susun durun sessiz olun demekten bende bıktım. İnsanlarıda rahat bırakmıyoruz 🫠 işin ilgimç yani dısarda seste bebek arabasında uyuyor , bebek arabası sallanıyor düye herhalde. Evdede sallaıyorum aslında dua açıyorum ama rahatsız oluyor kapatıyorum mecbur sessiz uyutuyorum 🫠 herkes alıştır diyor ama alışmıyor 🫠bende sessizde ve karanlıkta uyumayı severım asla uyuyamıyorum diğer türlü. Ünide yurtta oda sessizleşmedej uyuyamazdom bama cekmiş galıba 🫠