Merhabalar hemen bi nebülatör alın serum fizyolojik sıkın rahatça uyusun
Uyursa geçer hastalıgı hemen ve su içiyorsa bol bol su içir
3 güne daha iyi olur
Benimde oğlum 2 aylık grip oldu
Balgamı var burnunu sürekli aparatla cektim durdum rahatladı çok şükür